Hej!<3

jag har varit sjuk som ni säkert förstår,därför har jag ej skrivit!
jag har funderat lite på mina problem!
först på listan av mina problem kommer:
1.killar!
killar är så jobbiga ibland,de försöker spela coola och snygga!
vissa är snygga och vissa fula!
fast det är insidan som räknas inte utsidan!!
2.brorsorna!
mina brorsor är så jobbiga,de slår mig och så!
idag klippte oscar sönder min tröja!:(
den jag älskade mest av alla!!!!
så han är sjuk i huvudet tycker jag!!
det var allt tror jag!

Kommentarer
Postat av: Nessie

Så jävla härlig blogg asså!!!

Gillar du Twilight eller Harry P?

Hoppas du får bästa dagen!!

Pöss pöss

2011-01-15 @ 12:55:36
URL: http://bloodi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Våran lilla hemlis :))

Vad heter din blogg?♥ :

Vad har du på¨hjärtat♥:

Trackback
RSS 2.0